شاینا گلیشاینا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

لوبیای کوچولوی زمستونی

یازده ماهگی گلم

1392/10/8 1:31
نویسنده : شکوفه
123 بازدید
اشتراک گذاری

یازده ماهه شدی طلا خانم مبارک باشه یازدهمین ماهگرد تولد تو ... و یازدهمین ماهگرد مادر شدن من .... زندگی برای من یعنی مادری ..... مادری برای من یعنی بوسیدن زیر گلوی دخترم... مادری برای من یعنی چسبوندن دخترک به سینه ام .. مادری یعنی بوی پمپرز ! ! ... مادری یعنی نگاه های کنجکاو دو تا چشم سیاه ...مادری یعنی لحظه های ناب شیر دادن و چشم های پر از آرامش تو ... مادری یعنی شمردن مرواریدای کوچولوت ... مادری یعنی لمس دستای نرم و کوچولو ... مادری یعنی پریدن از خواب با هر تکون تو...مادری یعنی لرزیدن دلت با گریه هاش ... مادری یعنی نگرانی مادری یعنی بی تابی مادری برای من یعنی یه شادی عمیق با چاشنی درد... مادری یعنی پاک شدن و ناب شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)