شاینا گلیشاینا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

لوبیای کوچولوی زمستونی

نظرات (3)

يه مامان
18 بهمن 92 0:47
اي جونم هزار ماشالا چه دخمل نازي دارين خدا حفظش كنه واستون تقريبا با پسر من همسنن تولدت مبارك عزيزم خوشحال ميشم نظر تونو واسه جشن تولد پسرم به يادگار بنويسين مرسي عزيزم همينطور گل پسر شما انشالله هميشه سلامت باشه حتما بهتون سر ميزنم .
مامان محمدپارسا
21 بهمن 92 12:15
تولدت مبارک عزیزم ممنون میشم به وبلاگم بیای و جوابمو بدی.منم عضو کلوپ مامانای بهمنی هستم.عکس های آتلیه خیلی خوشگل شدن ایشالاه عکس های عروسیش.عکاس فایل عکس ها رو بهتون داد؟اگر داد حجم عکسها چقدره؟رتوش شده داد بهتون یا فایل خام را داد؟همه عکس ها؟آخه من از عکس های یکسالگی پسرم راضی نبودم دنبال عکاسی خوب هستم.در ضمن لینکتون کردم.
شکوفه
پاسخ
مرسي از لطفتون مامان محمد پارساي عزيز ببخشيد من تازه پيغام شمارو ديدم شرمنده عزيزم . آتليه كرج بردم آتليه زويا اصلا فايل عكس نميده كلا . ولي كارش خوبه . من شما رو تو كلوپ اصلا نديدم اسم كارب يتون چيه؟
mami mahnaz
29 بهمن 92 11:36
عکسا همه قشنگ بودن،ماشالله چقدر خوردنیه شاینا خانمه ناز،میبوسمشششش
شکوفه
پاسخ
مرسي مهناز جونم عكساي آنيتاي خوشگلم عاليه .