شاینا گلیشاینا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

لوبیای کوچولوی زمستونی

شاينا ناااااز نااااااز

1392/9/14 17:14
نویسنده : شکوفه
148 بازدید
اشتراک گذاری
سلام شاينا جونم امروز ميخوام در ادامه يكي از پستهاي قبل كه قرار بود روي پنگول و چنگول و گاز شاينا گلي كار كنيم بگم كه به موفقيتهاي چشمگيري دست يافتيم مثلا وقتي عروسكت و با دست ميزني رو سرش ميگيم نازش كن يه دفعه اون حركات خشن چنان نرم و با عشوه ميشن ناز ميكني كه آدم باورش نميشه ايم ظرافت ادامه همون خشونته به هر حال دختر طلاي ماست و همه كار ازش بر مياد تازه بعدشم بوس ميكني به روش خودت دهنتو ميزاري مثلا بوس كردي خانم خانما ما هر چيزي رو به جاي اون گازهاي وحشتناك قبول داريم كلي هم جيغ و دست و هورااااااا ميكشيم برات خلاصه مامانت اين روزا احساس پيروزي خوشايندي داره كه نگو. وقتی خوشحالی زائد الوصف خودم رو بعد از این عمل و همکاری دختر گلی دیدم دوباره دچار یاس فلسفی شدم که هان شكوفه ببین خوشحالیها و دغدغه هات از چی به چی تغییر کرده و ... ولی بعد به خودم گفتم نه خیرم! خیلی هم خوب کردم که از این موضوع تا این اندازه خوشحال شدم، فحش نده! اصلا خودت دچار سیر قهقرایی و افت سطح دغدغه ها و اینا شدی!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)