شاینا گلیشاینا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

لوبیای کوچولوی زمستونی

روزای جوجه ای شاینا طلا

1392/8/13 0:36
نویسنده : شکوفه
118 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شاینا جونم الان که دارم برات می نویسم لالا کردی . هر وقت تو خواب نگات میکنم خندم میگیره آخه دمر روی شکم همیشه میخوابی تو این حالت خیلی  جوجه ای گوگولکم . 

این روزا شیطونکم همش گاز میگیری چهار تا دندون خوشگل داری حالا داری دو تا دیگه در میاری برای همین همش دوس داری گاز بگیری وقتی اینکار و میکنی صورتت و میزاری زمین می خندی ای وورووجکککککک .

 

بابا جون از سفر که آمد یه عالمه سوغاتی آورده خیلی قشنگن مبارکت باشه گل خانمی عینک آفتابیت و بوت صورتی هات حسابی دل آدم و میبره بقیه هم همینطور عکساشونو گذاشتم البته چند تا از لباسایی که خاله منصوره برات بافته هم میزارم .

گل گلم حرکت سرت وقتی خوشحالی خیلی با مزه س . نانای نای میکنی تند تند . این روزا هر روز می برمت پارک برای اولین بار تاپ سوار شدی  دوست داشتی ولی از همه بیشتر عاشق فواره های تو پارکی آخه عاشق آب هستی دایی بردت روی فواره ها انقدر پاهات رو با سرعت تکون میدادی همه نگات میکردن تازه با حرکت سر . ازت فیلم گرفتم دخملی . کلی کیف کردی خلاصه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
27 شهریور 92 0:20
سلام من تو وبلاگم دارم گالری عکس نی نی های ناز و راه میندازم دوست دارم از عکس نی نی شما هم باشه اگه خواستین بهم اجازه بدین بی زحمت تشریف بیارین. http://lamiyaa.blogfa.com سلام ببخشيد من تازه پيام شما و ديدم عكسارو ديدم خيلي ايده جالبيه عزيزم انشا... به زودي خبر مامان شدنت رو بشنوم