شاینا گلیشاینا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

لوبیای کوچولوی زمستونی

هفته اي با دادا و خاله اينا بسي خوش گذشت

1393/8/18 1:24
نویسنده : شکوفه
188 بازدید
اشتراک گذاری

آمدم از شاوغيهاي هفته گذشته كه خاله منصوره آمده بودن بنويسم واز هواخوري خودم چون شاينا حسابي مشغول بود و زياد سراغ مامانش نيومد طوريكه روزآخر كه همه رفتن خونه هاشون و من و شما مامان معصوم مونديم دلم برات تنگ شده بود و يه جورايي خوشحال بودم چون دختر طلام دوباره مال خودم شد ولي ولي آخ آخ شاينا چند روزه همه رو اَتي ميكنه يا نگاش ميكنن جيغ ميزنه البته بماند كه در اين حالت همه دلشون ميخواد بخورنش از بس قيافه ش با مزه ميشه ولي نميدونم والا اينارو از كجا ياد گرفتي ولي هفته گذشته روزاي خوبي رو با خانواده داشتم البته به جز يه نفر كه اونم مهم نيست همش به اين فكر ميكنم كه شايد ديگه اين روزا اينطوري ديگه تكرار نشن اميدوارم. اينطوري نشه هر چي خدا بخواد....

پ. ن : بسي خوش گذشت  انشالله هميشه سلامتي و شادي باشه براي عزيزانم و همه   انسانها بخصوص از نوع ني ني 

پسندها (2)

نظرات (0)