شاینا گلیشاینا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

لوبیای کوچولوی زمستونی

عسل خوشمزه مامان نِنا

1393/7/1 0:43
نویسنده : شکوفه
170 بازدید
اشتراک گذاری

شايناي عزيزم دختر مهربون و با احساسم گاهي ميمونم جواب اينهمه احساسات قشنگ فرشته كوچولومو چطوري بدم جدي ميگم گاهي تند تند بوسم ميكني صورتمو دستمو واقعا شرمنده ميشم عزيزم گل خوشبوي كوچولوم آخه هر چقدرم كه قربون صدقه ت ميرم دلم آروم نميشه ني ني خانوم يه هفته ديگه بيست ماهه ميشه  شيرين زبونم الان ديگه خيلي از كلماتي كه ما ميگيم رو تكرار ميكني بعضياش رو هم به روش خودت خيلي شيرين ميگي شعر يه توپ دارم قلقليه رو دوتايي ميخونيم ( يه توپ دارم " گگه ايه " ميزنم زمين " هاوا " من اين توپو " نههه" بابام بهم " عيديداد" يه توپِ" گيگي ايه ) البته با حركات دست و چشم و سر و لب و لوچه هههههههه دورت بگردم شيرينم . 

داستانهاي شاينا و تافي هم كه روز به روز داره مهيج ترميشه گوش بنده خدا دايم تو دست شماس از يه طرف ميزني داغونش ميكني از طرف ديگه تند تند ماچش ميكني گاهي سوارشم ميشي بابا گناه داره جوجه . 

كلماتي كه اين چند روز ياد گرفتي زياده ماشالله بلبل زيوني شدي ( بوس ، پاشو ، بيش، سيب، انور ( انگور) ، نون ، خرس، باشي ، آينا (شاينا) .)

دختر قرطيم تا ميشينه تو ماشين ميگه نانا  يعني بنده بايد سريع ضبط و روشن كنم تازه اگه رو صندلي جلو باشي كه خودت در داشبورد رو باز ميكني پنل ضبط رو در مياري سعي ميكني راش بندازي كه منم كمكت ميكنم و خلاصه ناناي نا )  

فداي دختر باهوشم گاهي يه كارايي ميكني كه مطمين ميشم دخترم خيلي باهوشه. شيطونك

عكس العملت وقتي سوسك ميبيني كه خيلي ديدنيه تند تند دست ميزني پاهاتو ميزني زمين ذوق ميكني ازت فيلم گرفتم . گفتم فيلم ياد خاطره بد ديليت شدن عكسها و فيلمهايفولدر ٩٣ روي لپ تاپم توسط شازده خانوم ميوفتم حيييييييف. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)